Zouteloos

6 augustus 2017 - Salzburg, Oostenrijk

Vandaag stond in het teken van Salzburg. Ik was even uitgefietst, of misschien moet ik zeggen uitgeklommen. Mijn route werd gekenmerkt door heftige klimmetjes. En daar was ik even klaar mee. Dus tijd om bij te tanken in een stad van cultuur en historie.
Dat heeft dus anders uitgepakt. Het regende en onweerde de hele nacht. Maar vanochtend om een uur of tien werd het droog. Dus op pad naar de stad. Na een korte verkenning begon het weer te regenen. En dat hield niet meer op. Dus na een uitgebreide koffie terug naar mijn tentje. Gelukkig meld de NOS app dat het weer hier inderdaadberoerd is. Dat voelt toch wel goed. Loop ik me in ieder geval officieel niet aan te stellen.

1. Lieke:
    6 augustus 2017
    Verdraaid dat klinkt niet lekker.. de baard met de capuchon maakt het dan wel weer stoer. Ondanks de regen een beetje bijgekomen?
  2. Manon:
    7 augustus 2017
    Jammer dat het weer niet meezit. Dat de spirit positief blijft en morgen een droge dag geeft.
  3. Ben en Anika:
    7 augustus 2017
    Hier heeft het ook de hele dag geregend. Vies hè? We hopen dat het snel beter wordt! Want nat en koud in een tentje is niet echt wat... liefs