Wijnig nieuws

26 juli 2017 - Wetzlar, Duitsland

Mijn eerste boek in de vakantie is altijd een pageturner. Om een beetje op gang te komen. Het afgelopen jaar heb ik een aantal boeken van Nesbø gelezen. Deze Noorse thriller schrijver is het zonnetje in huis. Dus toen ik gisteren de tent niet uitkon vanwege de regen,; ging ik lekker verder met m'n boek.
Daar knap je dus niet van op. Na een hele nacht op een dun matje moet ik opstaan anders krijg ik een zere rug. Als ik dan de hele dag moet blijven liggen in het tentje, krijg ik ook nog hoofdpijn.
Past allemaal prima bij het boek waarin iedereen dood ging of aan de drank raakte. Toen het even wat minder regende ben ik wat boodschapjes gaan doen. Met een flesje wijn heb ik het boek uitgelezen. Koppijn had ik toch al.
Ben lekker vroeg naar bed gegaan.

1. Manon:
    26 juli 2017
    Tja, zo klinkt het als een soort "het keteltje zei kloek" verhaal. Morgen een mooiere dag zonder hoofd of rugpijn. En fiets plezier.
  2. Annelies:
    27 juli 2017
    Balen zo'n dag. Hopelijk vandaag weer een zonnetje. Welk boek lees je; ik ben fan van Nesbo . Geeft je het gevoel dat het altijd nog veel rotter kan.